SekcijeVijesti Analize Knjižnica Ekonomija Kultura PovijestZnanost
Naslovnica Vijesti Analize Kartice znanjaSlika danaBrzi preglednik Interaktivna karta svijeta Listanje tema TražilicaPretplata Login
Želite li besplatnu pretplatu za advance.hr?
Nudimo Vam besplatni i potpuni pristup advance.hr sadržaju, u probnom periodu od 7 dana - evo što trebate učiniti:
1) Pošaljite e-mail na info@advance.hr s naslovom "Probna pretplata"
2) U e-mailu navedite kakve biste tekstove voljeli čitati na advance.hr - cilj nam je ponuditi što kvalitetniji sadržaj našim pretplatnicima i Vaše želje su nam stoga vrlo bitne.

Nakon što administrator pregleda Vaš zahtjev poslat ćemo Vam korisničko ime i lozinku za pristup - nakon toga na nama je da Vam u tih tjedan dana predstavimo kvalitetan sadržaj zbog kojeg ćete, nadamo se, poželjeti postati jedan od naših stalnih pretplatnika.

Zatvori ovu obavijest (više se neće prikazivati)
Svijet » Europa » Rusija    16. svibanj 2018|11:32

Putin o novim ruskim naoružanjima: "Ovi sustavi će još desetljećima osigurati globalnu ravnotežu"

advance.hr
   36
Zadnje vijestiAnaliza: Mogu li najavljene američke "najveće sankcije u povijesti" slomiti Iran?Žestoki sukobi između Haftarovih snaga i ekstremista u borbi za libijski grad Derna dok u isto vrijeme napadi na istočna naftna polja dovode do problema u distribucijiGdje su Sergej i Julija Skripal? Rusija poručuje kako postoji mogućnost da ih se drži u Britaniji protiv njihove voljeKostarika: Ekonomsko čudo u srcu Srednje AmerikeIzraelske zračne snage gađale brod u Pojasu Gaze koji je trebao sudjelovati u pokušaju probijanja izraelske pomorske blokade"Ovo je zavjera!" - Nicolas Maduro dao dvojici američkih diplomata 48 sati da napuste zemlju nakon što je SAD Venezueli uveo dodatne sankcijeDemonstracije protiv Macrona diljem Francuske: Žestoki sukobi ljevičarskih prosvjednika i policije u ParizuKina i Amerika na rubu trgovačkog rataRuska vojska lansirala četiri interkontinentalne balističke rakete iz Bijelog mora prema Kamčatki na Dalekom istokuNakon SAD-a i Gvatemale Paragvaj postao treća država koja je prebacila svoju ambasadu iz Tel Aviva u JeruzalemZapovjednik izraelskih zračnih snaga tvrdi kako su sirijske protuzračne snage na njih ispalile više od 100 raketa za vrijeme velike konfrontacije prije dva tjednaRuska protuzračna obrana srušila nepoznatu bespilotnu letjelicu u blizini zračne baze Khmeimim u SirijiRezultati ZDF ankete: Čak 82% Nijemaca smatra kako je SAD "nepouzdan partner" dok raste povjerenje prema RusijiPermanentna teroristička prijetnja: Vrijeme ISIL-a prolazi, očekuje se veliki povratak Al-KaideVelika pobjeda sirijske vojske: Nakon 6 godina ratovanja u potpunosti je oslobođena cijela okolica glavnog grada DamaskaSAD najavili kako će Iranu uvesti "najsnažnije sankcije u povijesti" ukoliko Teheran ne ispuni 12 američkih zahtjeva - među zahtjevima su i prekid potpore za Hezbollah i povlačenje iz SirijeBiti uspješan: Kako države postaju ekonomski napredne, prosperitetne i bogate?Kineski strateški bombarderi s nuklearnim potencijalom sletjeli na sporni prostor Južnog kineskog mora - prisutnost je uznemirila Filipine dok SAD poručuje kako ovo može "destabilizirati regiju"Nakon kraćeg primirja nastavljaju se udari sirijskih snaga na zadnju terorističku enklavu južno od DamaskaJemenske Houthi snage rano jutros izvele raketne napade na Saudijsku Arabiju
Ruski predsjednik Vladimir Putin rekao je kako će nova ruska naoružanja koja se upravo razvijaju osigurati globalnu ravnotežu "desetljećima".

Podsjetimo, Putin je u ožujku ove godine predstavio niz novih oružanih sustava za koje tvrdi kako čine trenutačno NATO kapacitete "dotrajalima". SAD se pak ne slaže s takvom procjenom, no, Putin je uvjeren kako novi ruski sustavi nemaju nikakve konkurencije u svijetu.

Skeptici tvrde kako je riječ o sustavima koja su još uvijek duboko u razvoju. Putin je pak na jučerašnjem sastanku s ruskim generalima u Sočiju istaknuo kako su brojni novi sustavi već operativni i u sastavu ruske vojske. Također je poručio kako će novi napredni sustavi "višestruko" pojačati rusku nacionalnu sigurnost. Smatra kako je još posla ostalo na modernizaciji nuklearnog arsenala.

Vezano uz temu:
"Niste nas slušali, sada ćete nas slušati!" - Analiza Putinovog neočekivanog velikog otkrića niza novih oružja: Je li Rusija upravo postala najmoćnija vojna sila svijeta?
izvor(i): www.rt.com
Komentari (36):
Napomena: komentari čitatelja ne predstavljaju ni na bilo koji način stav uredništva portala advance.hr. Za sadržaj i točnost komentara čitatelja ne odgovaramo. Sadržaj se periodično pregledava i neprikladni komentari se uklanjaju. Advance.hr zadržava pravo brisanja komentara, kao i blokiranja korisničkog imena bez najave i bez objašnjenja.

Uvjeti komentiranja:
Poštovani, pri objavi komentara molimo za kulturno izražavanje. Administrator će izbrisati sve komentare koji na bilo koji način vrijeđaju druge ili svojim sadržajem nisu na adekvatnom mjestu.
0
Zvrk
10:23 | Četvrtak - 17. 05. 2018
ne kuzim ove sto velu da su kao razocarani. pa ovo je sahovska partija gdje se unaprijed predvidjaju potezi. eto, ja sam uvjeren da izrael definitivno gubi. ne zato jer su eto slabi vec se globalna moc mijenja.
+1
Nera-univ.
05:33 | Četvrtak - 17. 05. 2018
hint,
U sustini si u pravu...samo bukvalno,to je suvise kratko vrijeme...
I ne stoje ni jedni ni drugi u mjestu.
Medzutim ,ovaj proboj u ruskoj tehnologiji im daje prednost mnogo vise od par godina ....mozda i deset godina prednosti...bar po ruskim,ali čini se ozmedzu redaka i američkim generalima.
No,nebitno,i onako ćemo vrlo brzo vidjeti gdje ovo sve vodi.
Tebi iskreni pozdravi!!!
+3
hint
00:37 | Četvrtak - 17. 05. 2018
Nera, nije mi uopće cilj polemika. Ali, uzmi stvari u dinamici. Ako je nešto bilo "nepobjedivo oružje" prošle godine, nije to danas. Svi rade, i, kako rekoh, to je mrtva trka.
+3
Nera-univ.
23:45 | Srijeda - 16. 05. 2018
Jos jedan mali dodatak:
I stariji tipovi iskandera su bili posebna zagontka za cijeli zapad...odavno jos.
Danas ti iskanderi imaju svoje podvarijante,varijante sa ovim ili onim ili trećim raketama...Modifikovanjem tih iskandera dobio se kinzal....
Ali,sjetite se Putina kad je rekao da su sad svi stitovi postavljeni oko Rusije postali bezvrijedni...Upravo sa tim iskanderima je ruska taktika i bila razbijati te stitove,zbog njihove velike preciznosti,brzine i teskog zaustavljanja...Zatim je rekao da Kinzal nije jedino oruzije pored nabrojanog....Prije da je mislio na vrste i podvrste novih varijanti iskandera tj.novih varijanti kinzala..
Ipak,ovo je jedna vrsta razočarenja jer je samo malim djelovanjem tih novih oruzija mogao mnogo vise pomoći Siriji i staviti veliko STOP Izraelu.
To se nije dogodilo,nego naprotiv,malo sjede na izraelsku stolicu...Sta li ima za uzvrat,da mi je samo znati.....Malo sa Turcima,ne previse,a po svemu sudeći,malo manje sa Iranom....udovoljavajući time mozda Izraelu...
Sa EU igraju kako igraju....i dobro im se stvari odvijaju...Imam osjećaj da Trump sve sto uradi,i ako ide da naudi Rusima,na kraju se ispostavi da im je isao na ruku...
Nevjerovatno....i Sad ovaj izlazak iz nuklearnog sporazuma Amerike,bukvalno baca EU u naručije Rusije...Ko bi to rekao?,,,,
Ne znam to objasniti....nevjerovatne koencidencije.
+4
cardaciste
23:24 | Srijeda - 16. 05. 2018
Priča o prijateljstvu Rusa i Židova uopće ne drži vodu sa povijesne strane, ali kako živimo u doba "fake newsa" sve prolazi.
Protokoli sionskih mudraca je pamflet nastao u carskoj Rusiji, pod pokroviteljstvom Ohrane, tajne službe cara. Progoni Židova su bili konstanta u carskoj Rusiji, posebno za vrijeme cara Aleksandra II., a i Nikolaj II. nije bio ništa manji antisemit.
Nakon raspada SSSR-a otišlo je iz tog prostora preko milijun Židova, sigurno ne zato što im je bilo ugodno.
Putin je ultra realan političar i zna da ne može otvoriti front protiv Izraela u Siriji.
Rusija me jako razočarala, ali mislim da u Siriji daje maximum,u kontekstu cjelokupne situacije.
+3
Nera-univ.
23:14 | Srijeda - 16. 05. 2018
hint,
Drzim da si ozbiljan komentator...Znam da nikad ne bi onako tek napisao to o iskanderima....Zato sam bas i insistirao na tome...Ipak,za sad sam misljenja ono sto misle svi ruski generali:
Iskanderi se ne mogu zaustaviti...Zato i jesu okosnica ruske i odbrane i napada...Ti ruski iskanderi su godinama mora zapada...Sad,kako se čini,uspjeli su ga modificirati i napravili su od njega kinzal...To je sustina sto sam zelio reći,u ovoj prepisci sa tobom,jer da sam drugačije govorio,bilo bi graktana ovakvih i onakvih...i onda diskusija ode u beskraj i nikakve fajde od takve vrste diskusije...
Ja sam misljenja da su Rusi unazad par mjeseci objavili svoj veliki prodor u toj tehnologiji,zadovoljavaju se time da su u stanju prilično dobro osigurati svoje granice sa svim tim novim oruzijem,čime su zapravo pomaknuli SVOJE crvene linije.Do juče,bukvalno Rusiju su MORALI braniti na granicama Irana i Sirije,a danas im bukvalno to nije najvaznija stvar jer su postali svjesni da mogu unistiti potencijalnog napadača na Rusiju bilo gdje.
Na zalost,po svemu sudeći,to im ne osvjetljava pravac sjedenja na jednoj stolici,nego,po mom misljenju im daje pravo,da sjede odjednom na vise stolica i da se čak i malo igraju sa tim...
Misljenja sam da će im takva vrsta politike i takav način rasudzivanja vise odmoći,nego pomoći...
Sad balansiraju sa Izraelom,Turskom i Iranom istovremeno....i sa svim ostalim sa kojim oni smatraju za potrebno...
Mozda se varam,ali,to mi najvise na tu vrstu opcija nosi.
Svi koji misle da oni ne koriste sad to svoje naoruzanje,grdno se varaju....Koriste kao opciju balansiranja izmedzu jednih i drugih,jer znaju da sad svi znaju,da je istina to sto su objavili...
Koliko je to moralno,časno ili nečasno,sasvim je drugi par opanaka,ali,po meni,to su nove činjenice stanja na terenu.
K.Trout,
Ovo bi ujedno i tebi bio moj pogled na sva tvoja pitanja koja si naveo...
Puno pozdrava drage kolege komentatori!!!
Ps.
Mozda je ovo presmiona pretpostavka,ali ja u opste ne mislim da su se Rusi prepali ili da igraju varijante kao izbjegavanje sukoba...Ne,samo počinju sjediti na mnogo vise stolica jer im se sad tako moze.
Pozdrav...
+3
K.Trout
21:19 | Srijeda - 16. 05. 2018
@hint, pa to mu je kod Rusa nekako, jesu Židovi takvi kakvi su, ali što se tu može, naši su.
A o Izraelu ćeš retko čuti negativne komentare bilo gdje. Na sredstvima javnog informisanja ne nipošto. Uostalom, Židovi ih i drže pod kontrolom. Dakle, prosta masa se dresira putem televizije, a oni važniji ljudi imaju već svoje specijalne odnose s izabranim narodom.
+2
hint
20:54 | Srijeda - 16. 05. 2018
@K.Trout
To da Rusi Židove ne osjećaju kao neprijatelje... Ne znam što da kažem. Svakako, ne svi.
+4
hint
20:49 | Srijeda - 16. 05. 2018
@K.Trout
Uspješna borba sa Izraelom učinila bi Iran hegemonom islamskog svijeta, a Izrael je uvijek bio u nekim čudnim spregama sa Saudima koji Iranu sigurno ne žele dobro.
Inače, nisu nužno geopolitički protivnici. Kao primjer, izraelski program balističkih raketa bio je u kooperaciji sa šahovim režimom. Počinjali su zajedno ;).
+2
hint
20:43 | Srijeda - 16. 05. 2018
@Nera
Misliš na Iskander-K? Stunner/Skyceptor/... i kako se već sve ne zove ispaljuje se na veliku visinu, a onda lovi cilj. Ne bavim se time, a ovako, nisam nalazio podatke o rezultatima simulacije sukoba, tim više što o toj raketi nema puno javnih podataka. Ipak, čini mi se da Iskander-sa-aviona, poznatiji kao "Kinžal", ne može zaustaviti, prvenstveno zbog brzine, 10 Ma nije šala.
+3
K.Trout
20:09 | Srijeda - 16. 05. 2018
Nera, vidim da te muči ponašanje Rusije u Siriji, i njen stav prema Iranu. Ne kažem da sam neki stručnjak, ali hajde da probamo malo da vratimo stvari na početak.
- Rusija je višekonfesionalna zemlja sa glavnim religijama: pravoslavnom, sunitskom, židovskom i budističkm. Šiitske gotovo da i nema.
- Iran i Rusija nisu nikakvi povijesni prijatelji, naprotiv.
- Na stranu vojna i ekonomska pomoć i svaka druga svesrdna podrška u ovom ratu, ali da li je budućoj Siriji bolje sa iranskom vojskom i paravojskom na svojoj teritoriji?
- Želi li Asad permanentne sukobe sa Izraelom zbog prisustva Iranaca?
- Utjecaj Židova na rusku državu i ekonomiju je izuzetno veliki, a veze između Rusije i Izraela, prvo kulturne, pa svake druge do političkih su na vrlo visokoj razini.
- Rusi Židove ne osjećaju kao neprijatelje, eventualno kao izrabljivače, ali na to su se navikli, i za to više okrivljuju svoju nezainteresovanost, nego židovsku pohlepu.
I još nešto, (ja sam stari teoretičar zavjere,) što ako Izrael poželi promjeniti svog tjelohranitelja. Ovaj dosadašnji je postao preskup, prestar, zadrt i nefunkcionalan, a Rusija je tek u prvom zamahu.
Na kraju krajeva, imam uvijek isto pitanje. Postoji li pravi uzrok sukoba između Irana i Izraela, ili je sve namještaljka i klopka za nekoga?
+2
Nera-univ.
18:00 | Srijeda - 16. 05. 2018
hint,
Zanima me samo jedno...
Dakle,kritično vrijeme za iskander je pri ispaljivanju,tj kritično vrijeme uzleta iskandera..Slazemo se obadvojica da je za efikasnost istog sistema presudna daljina..Ti navodis 30 km u Kaljingradu...Uzmimo da je sve to tačno...To je sve ok.
Samo sta ćemo sa ruskim iskanderima koji dolijeću dublje iz ruske unutrasnjosti da uniste te sisteme...sa nekih 200-300 ili 400 km....
Ako mogu da obaraju iskandere u njihovim komplikovanim putanjama,onda kapa dole...
I zanima me koliki je najnizi domet za unistenja raketa (davidove pračke),obzirom da iskander moze letjeti 7 metara od zemlje...
S-400 moze obarati rakete čak i na 5 metara...
Pozdrav!!!
Ps.
Nadam se da te ne bihuzurim puno.
+3
hint
17:53 | Srijeda - 16. 05. 2018
Nera, Zapadu ne odgovara zato što recimo do Varšave leti 2 minute 32 sekunde. Rusima ne bi odgovaralo da im bude ugrožen stup obrane na skoro čitavom europskom ratištu.
+2
hint
17:48 | Srijeda - 16. 05. 2018
htio sam detaljnije pisati o "David's Sling" i izraelskim "Patriotima" za Poljsku, ali mi se nešto ne da. Ukratko, govorio sam o "Davidovoj praćki", koga zanima neka traži pod "Skyceptor".
-4
korisnik1
17:46 | Srijeda - 16. 05. 2018
Nema od toga nista, nista to ne vrijedi. A i ako vrijdi i imaju nece i nesmiju ga koristiti i zardjat ce u skladistima isto kao i sve sto su do sada imali. Pored oruzja moras inmat i m..da a oni to nemaju.
+5
Nera-univ.
17:41 | Srijeda - 16. 05. 2018
hint,
Oprosti,pisali smo u isto vrijeme,pa nisam vidio tvoj tekst...
Ipak,čini mi se da ta blizina u Kaljiningradu vise ne odgovara zapadu,nego Rusima...
Vjerovatno obostrano dobro smetaju jedni drugima... sta drugo reći.
Pozdrav!!!
+10
Nera-univ.
17:36 | Srijeda - 16. 05. 2018
kdk,
Ja se uvijek oslanjam najvise na logiku...
Posmatram video snimke ispaljivanja i iskandera i S-400...Logično da je u sprezi sa dometima raketa...
Zapravo,sva nedoumica nastaje hintovim pisanjem da su iskanderi za neke najnovije sisteme u fazi uzleta postali glineni golubovi...
Ok,razumijem da ima neko kritično vrijeme ranjivosti pa makar to bili i iskanderi,ali i to vrijeme se mjeri u sekundama..
Logično onda,ako su im blizu,npr.u Poljskoj,a ako ovi imaju postavljene iskandere vrlo blizo granice Poljske,tad bi to nekako mogao i svariti...
Samo uslov za to je da lijepo zamolimo Ruse da postave iskandere blizu granice...
Hm,sumnjam da bi Rusi ispunili bilo kome takve zelje,kad imaju domet od 500 do 2500 km.
O samim iskanderima Rusi TVRDE da ih je nemoguće blokirati...Sto zbog brzine,niskog,ali i visokog leta,sto zbog naglih skretanja sa putanje i po visini i po horizontali,sto zbog izvanredne preciznosti i praćenja konfiguracije tla na visini od čak samo 7 metara....
Sad,ja ne tvrdim nista,ali mi logika kaze,da ako postoji neki sistem kadar da srusi takvu vrstu rakete,za njega bi se vjerovatno i čulo....Ma čulo bi se i kad bi bio u samom povoju....Ameri se i onako hvale da su vanzemaljci....
S druge strane,kod rusa je susta suprotnost...Oni čak i kad postignu neke vanserijske rezultate to sakrivaju i ne pokazuju...
Zato kad ti ruje nesto pokazu,znaj da već imaju nesto iznad toga...Jednostavno,to im je navika jos od SSSR-a i KGB-a i te navike se drze i dalje.
Ja zaista mislim da JESU najmočniji na svijetu u ovoj vrsti tehnologije,ali ih zaista i smatram izuzetno losim ili prevrtljivim i saveznikom i partnerom...To su naučili i poprimili od izuzetnih...Ne mislim na saveze,nego na prevrtljivost....nepouzdanost.
Pomislim nekada da je zapravo ovo njihovo novo oruzije zapravo pomjerilo te njihove crvene linije i da s tim pomjeranjem i Sirija i Iran pomalo gube na značaju za njih....Iskreno,njima se ne ratuje,sto je i normalno za svakog normalnog čovjeka,pa ih onda i kroz to i ne treba previse osudzivati,sto ja i ne činim....
Ja ih vise osudzujem,čak i ako su te crvene linije za ruse pomjerene,sto u prkos svega,nekim djelimičnim djelovanjem ne pokazu svojim saveznicima da su IPAK ONI TU.
Ovako,pokazuju da su uvijek dovoljni sami SAMO sebi i da su ponekad bolno sebični...
Ne očekujem da proizvedu veliki rat,ali da posalju jasan signal da stoje uz svoje saveznike,pa makar morali nekad udariti malu pljusku i samom Izraelu,to svakako DA.
Ali,NEĆE!!!!NEĆE ni to!!!
Razlog lezi MOZDA u gamocovom naziraranju mogućeg problema.
Ruski sadasnji vjerovatni prioriteti???
Ruski standard običnog čovjeka:
Sto se tiče ovog sto gamoc kaze o standardu ruskog čovjeka,smatram da bi SVE drzave trebale da misle o tome prije naoruzanja,ali nazalost prioriteti uslovljavaju redoslijed....
Amerika isto ima mnogo nerijesenih unutrasnjih pitanja siromastva,zdravstvene zastite i sijaset drugih problema i to je nimalo ne brine kad izdvaja novce za svoj vojni budzet.
Taj budzet svakako omogućuje petro-dolar koji nije nista drugo do pljačkanje cijelog svijeta pomoću kojeg praktično izvozi vlastitu inflaciju u cijeli svijet.
Stoga,oni to mogu...Moze im se,hoće im se.
Dakle,Rusija nije u istoj ravni sa Amerikom po tom pitanju.
No,Rusija sad upire svoje snage na rusenje petro-dolara...Da li će uspjeti u tome,vidjećemo....Ako bude upirala sama-tesko,ako bude djelovala u sprezi sa Kinom-MOZDA.
A Rusija,sta je sa njom???
Svi daju pretpostavke da Rusija neće moći iznaći novac za smanjenje siromastva u vlastitoj zemlji,ako nastavi sa ovolikim izdvajanjima za naoruzanje...
KOLIKIM I OD KUDA???
Volio bih znati od kog novca je sad Rusija napravila sve ovo u poslednjih 20 i kusur godina,kad je praktično bila već bankrotirala i na samom dnu...jasno je da se digla iz mrtvih..Zapravo,bila je već mrtva....
Zasto onda danas,kad se već izdigla,kad postaje prvi kupac zlata u svijetu,kad već ima sve energente koji joj trebaju,za razliku od svih drugih drzava koji vape za svim tim energentima,kad se cijena nafte ponovo dize i to u poprilične visine,kad se ljulja cijela EU zbog izlaska Amerike iz nuklearnog sporazuma sa Iranom,zasto onda danas tolika sumnja u Rusku budučnost.
Ja nimalo ne sumnjam da je Rusija krenula pravcem kojeg su sebi zacrtali i da će istrajati u tome...Kad mi nevjerne Tome objasne kako je to Rusija ustala iz mrtvih,bez igdje ičega,i kad mi objasne kako to da sad kad ima i te kako dobru bazu za nastavak ove maratonske igre,kako to misle da SAD nema s čim da nastavi,tad ću,uz naravno ISTINSKE argumente,povjerovati da je Rusija donja.
Samo,tesko će ko doći do tih istinskih argumenata,jer svi u glavnom ponavljaju kao papagaji,Rusija to nije u stanju.Zasto ne bi bila u stanju???
Dakle,slazem se da su prevrtljivi i nepouzdani saveznici,ili ako hočete,veliki supci posmatrano iz naseg ugla gledanja,ali to nista ne mijenja na njihovoj stvari, za njih same...
Pronasli su opasno oruzije,izvjezbali se dobro u Siriji,zastitili svoje granice,( vjerovatno tim novim oruzijem,i vjerovatno su dobro izračunali koliko su danas sigurniji u odnosu na juče,NEĆE da ratuju jer im se neće,(ali se dobro uvjezbavaju u stvarnim ratnim prilikama)svidzalo se to kome ili ne,iiiii......i dalje im svi mogu pljunuti pod prozor,sto njih ne tangira previse...
Zali Boze Sirije,mozda i Irana kojem je sudzena teska borba samim protiv svih,ili uz tek letimičnu rusku pomoć,(letimičnu kad se pogleda nesrazmjer stvarne ruske snage i snage s kojom se biju u Siriji)ali iskreno i objektivno,i mi svi,mozemo u glas ispod ruskog balkona zavikati: Supci jedni!!!!
Onda ne mogu da se ne sjetim kad su hodzu pitali sta je to demokratija kad on koze:
Demokratija je kad ja izvadim svoju čunu i sa balkona vas imam pravo sviju popisati dole,ali i vi imate pravo mene popisati odozdo.(brutalna realnost).
Očito,njih ta galama ne tangira previse....niti ih zanima sta ko misli o njima...
A iskreno,ne bi ni bilo koga od nas,da smo na njihovom mjestu.
Pozdrav!!!!
+4
hint
16:36 | Srijeda - 16. 05. 2018
Ostao sam dužan kako se zove. Sad nemam vremena, ali pamtim.
Btw, sad vidim koliko je povijest ironična. Lako protiv "tomahawka" a teško protiv "Delilah". Bila diskusija neki dan, dron, dilajla ili spajk. Ipak je izgleda bila "Delilah". Lako protiv Donalda, teško protiv Bibija.
+5
hint
16:29 | Srijeda - 16. 05. 2018
Nera, od bilo koje točke u Kalinjingradskoj oblasti do NATO-a nije više od oko 30 km zračne linije. Ako ne vjeruješ meni, vjeruj Putinu kad kaže da ima još dosta posla na modernizaciji nuklearnih snaga. A govorim o novim izraelskim sustavima.
Što se tiče trke u naoružanju, sada smo u situaciji mrtve trke, otprilike kao 1938. Kada je rat u Španjolskoj pokazao da modeli koje je Crvena Armija imala kao osnovne u trupi mogu jako dobro protiv Benita, ali jako teško protiv Adolfa.
Da Rusi sjede bar na tri stolice je druga tema. Točnije, da jedno pet moćnih grupa tamo natežu konopce svaka na svoju stranu.
Odnos Rusije i Irana treća.
+2
kdk
16:13 | Srijeda - 16. 05. 2018
@nera nisam siguran, laički i "kvazi inžinjerski", radi se o tome da treba vremena i prostora da raketa dobije svoj puni letni potencijal...onda se radi o parametrima o kojima i ti i ruski vojni pr stručnjaci govorite. Da je sve tako bajno boljelo bi ih uho što su proturaketni sistemi njima blizu...a nije baš tako. Nevezano za ovo a vezano za kvalitetu ruske PZO/PRO, unazad nekoliko godina naletio sam na podatak (budući da se ruska vojna doktrina bazirala na defanzivi) da su u prvom udaru računali na 10000 letećih objekata koje treba skinuti - prvi val!!!
A moguće je i da si ti u pravu...
Crtić, Duško Dugouško, Zijah Sokolović dao glas "crvenom barunu" i čita pismo..."leti kokoš, a letiš i ti za kokoš zna se..." :) :)
-9
gamoc
15:30 | Srijeda - 16. 05. 2018
Pojedinci su euforični na uspjehe Ruske vojske.
Iako je veliko pitanje dali je isto stvarnost ili projekcija neke budućnosti.Ali i da je tako,
puno važnije za Ruski narod je stanje zaposlenosti,obrazovanja,infrastrukture,zdravstva itd .
Taj standard je bitan narodu a ne tkzv vojni i vanjskopolitički uspjesi koji imaju samo privremeni sjaj.
Prošli su izbori, proči će i nogometno prvenstvo i ako se stanje standarda ne popravi ohladiće se mnogi na rakete i bombe.
I nije standard samo pitanje standarda u Moskvi nego pitanje standarda i u svim ostalim regijama Rusije.
Međutim riješiti to pitanje je jako teško jer vanjska politika i vojna potrošnja zadaje gabarite za unutarnju politiku.
+10
Perlux97
15:11 | Srijeda - 16. 05. 2018
Ako su bar polovinu raketa oborili prilikom napada na Siriju i to sa zastarjelim sistemima iz vremena SSSR-a, mogu zamisliti sta bi bilo da su koristili novije sisteme... znaci ima tu istine, samo sto Rusima ne odgovara nikakav sukob, posebno ne oruzani... nemaju oni para za bacanje
0
marjo
14:40 | Srijeda - 16. 05. 2018
Hy Care Putine!
Ne slažem s komentatorskom većinom!
Marjo
(p.s. mislim da i Vlado čita Advance. Pssst...)
+12
Nera-univ.
14:40 | Srijeda - 16. 05. 2018
Kdk.
Kako na uzletu?????
Ne nalze se ti famozni sistemi pored iskandera na par kilometara da ih mogu unistiti na uzletu.Iskander sistemi djeluju i imaju domet do 2500 km p,zavisno od rakete..Čak se pretpostavlja da su iskanderi sa tim raketama već u Siriji...Zapravo,Sojgu je to već izjavio i potvrdio to.
Dakle;
Ranije se dosta spekuliralo o tome je li ruska vojska uopće prebacila ovako respektabilne udarne sustave na teritorij Sirije. Točku na bilo kakvo nagađanje je stavio ruski ministar obrane, general Sergej Šojgu, koji je krajem 2017. godine izjavio da je ruski sustav "Iskander-M" prisutan na teritoriju Sirije. I ne samo to. On je tada rekao da su ovi sustavi imali i svoje prvo vatreno krštenje u realnim borbenim uvjetima, gdje su prikazali zavidnu učinkovitost.
"Iskander-M" ustvari posjeduje dvije kvazibalističke rakete 9M723, koje se nalaze na transportno-lansirnom vozilu 9P78-1. U okviru jedne raketne brigade može biti i do 12 ovakvih lansirnih jedinica s ukupno 24 operativne rakete. Pretpostavka je da se na teritoriju Sirije ne nalazi cijela raketna brigada naoružana ovim sustavima, nego da je eventualno prisutno do šest ovih jedinica s 12 raketa.
Kvazibalistička raketa 9M723 se odlikuje izuzetno velikom brzinom leta i promjenljivom putanjom, tako da predstavlja veoma zahtjevan cilj kojeg je vrlo teško, praktički nemoguće oboriti s poznatim sustavima PRO. Raketa je sposobna pri brzinama koje premašuju 7500 km/h manevrirati po visini i pravcu (trpi opterećenje i do 30 G), pri čemu može doseći visinu i do 100 km. Njezin maksimalni domet doseže cijelih 500 km, dok je na tim daljinama njezino maksimalno odstupanje od cilja svega 5-7 metara (satelitsko navođenje). Ako se zna da jedna raketa nosi bojevu glavu od pola tone visokobrizantnog eksploziva, ovo skretanje ne predstavlja praktički nikakav problem. Štoviše, ako se uzmu njezine karakteristike, može se reći da ova raketa spada u najpreciznija oruđa takvog tipa u svijetu. U punom smislu predstavlja jedno visoko-precizno oruđe ogromne razorne moći, koje poput snajpera pogađa svoje ciljeve na daljinama i do 500 km.
Osim rakete 9M723, ovaj sustav u svom naoružanju posjeduje i krstareću raketu 9M728 ili R-500, za koju se pretpostavlja da ima za čak 5x veći domet od rakete 9M723. Službeno je operativni domet ove rakete ograničen na 500 km, dok neslužbeno on dostiže čitavih 2500 km! Oko ove rakete vlada jedna vrsta mistifikacije, i o njoj nema baš previše podataka. Dio stručnjaka smatra da je ova raketa nastala na bazi krstareće rakete strateške namjene KS-122, dok drugi dio smatra da ova raketa ustvari predstavlja modificirani "Kalibr" koji se ispaljuje s kopna. Ako se u obzir uzmu karakteristike ove dvije rakete, pretpostavlja se da se radi o krstarećoj raketi koja se kreće u niskom profilu leta, visokom podzvučnom brzinom (0.8-0.9 Maha) i koja ima između 300-450 kg tešku bojevu glavu. Ova raketa se za razliku od 9M723 može oboriti suvremenim sredstvima PZO, međutim, osnovni problem predstavlja njezina vrlo slaba radarska uočljivost, zahvaljujući implementaciji posebnih materijala koji smanjuju njezinu refleksiju (visok stupanj steltnosti).
Stoga,ostajem pri svom ranijem komentaru...Osim ako me neko zaista uvjerljivim argumentima ne ubijedi u suprotno.
Pozdrav!!!
+4
kdk
14:22 | Srijeda - 16. 05. 2018
@nera, lijepo je hint napisao "na uzletu"...tad su najranjivije
+11
Nera-univ.
14:06 | Srijeda - 16. 05. 2018
hint,
Ako mogu skidati iskandere,onda mogu skidati SVE.
Iskanderi lete na najnizoj visini od 7 metara i tako leteći prate konfiguraciju zemlje na toj visini...mijenjaju smjer leta,brzinu itd.
Tek uporedbe radi ,patriot zapadni sistem ne moze pratiti rakete ispod 100metara.
U glavnom su tu ti limiti 50-60 metara kod ostalih zapadnih sistema...
U tom slučaju su ti sistemi bolji od S-400....Kako se onda zovu ti sistemi i zasto o njima nema nekih obavjestenja...
Drugo,ako Izrael ima te sisteme,onda ih ima i Amerika.....U tom slučaju S-400 ne vrijedi toliko koliko se priča o njemu...kao ni iskander...
a sta kazu za iskander ruski generali:
« Ruski generali kažu da bi stranim zemaljama bilo potrebno najmanje sedam godina da naprave raketne komplekse nalik ovom ruskom čudu.
Komandant Kopnene vojske Rusije, general-pukovnik Oleg Saljukov je izjavio da strane države ne bi mogle da naprave analog ruskom operativno-taktičkom kompleksu „Iskander M“ pre 2025. godine. »
Prema njegovim rečima, taj kompleks je visokoprecizno, efikasno oružje, sa kojeg se mogu ispaljivati balističke i krstareće rakete, koje su u stanju da probiju postojeće i perspektivne sisteme protivraketne odbrane protivnika.
Sad,gdje je tu istina????
Ja sam skloniji vise vjerovati ruskim generalima nego bilo kome....ali samo po pitanju tehnoloske moći.Sve drugo je pod velikim znakom pitanja...
Sad,hint,
Ako je to opravdanje za nedjelovanje Rusije protiv Izraela,mislim da NIMALO NE PIJE VODE....
Po meni,Istina je samo jedna,a ona glasi:
I ako imaju najmoćnija oruzija,Rusi jednostavno VOLE da sjede odjednom na vise stolica....nepouzdani su kao saveznici i partneri i to je to...
+4
Dreamer
13:12 | Srijeda - 16. 05. 2018
Uglavnom prihvaća se govor moći,empatija za druge i čovječanstvo je na niskim granama općenito.
+15
Dreamer
12:58 | Srijeda - 16. 05. 2018
Zaključujem da je vojna ravnoteža bitna samo između Rusije i Amerike te ih nitko neće dirati niti će međusobno ratovati dok većina ostalih mogu dobiti po 'piksi' (povremeno ili učestalo)!
+19
Hamza_XXL
12:30 | Srijeda - 16. 05. 2018
Za vrijeme posljednjeg masivnog izraelskog bombardovanja ciljeva po Siriji, sistemi S300 i S400 pod ruskom kontrolom uopce nisu bili ni ukljuceni.
+18
hint
12:11 | Srijeda - 16. 05. 2018
Dobro, vrijeme da se neke stvari objasne više je nego sazrelo. (Usput, nedavno je bilo naznačeno kod Lazanskog, kojeg inače ne gledam, ne zato što je Lazanski nego zato što me nervira kad prekida sugovornike.)
Jedan primjer. Najbolja sredstva PZO na svijetu imaju Rusija i Izrael. (Čak su ih ponekad pravili isti ljudi.) Ako Bibi isporuči neka (upravo pri kraju razvoja) od njih Poljskoj, "Iskanderi" iz Istočne Pruske (Kalinjingradske oblasti) su na uzletu jednostavno glineni golubovi. Tako da i Bibi ima strahovito sredstvo ucjene.
Bez brze dalje modernizacije situacija na europskom bojištu može za Ruse biti vrlo teška. I to je tema serije sastanaka sa vojnim vrhom, kao i kadrovskih promjena u vojnoj industriji.
-6
markus
12:04 | Srijeda - 16. 05. 2018
...e da, da ne ispadne jos na kraju ona, ..Car je gol.
+16
korisnik14501
12:03 | Srijeda - 16. 05. 2018
Ovo ponavljivanje informcije o novog ruskog naoruzhanja ima za cilj upoznavanje siroke svetske javnsoti o tome da sa Rusijom nema shale da bi ta svetska javnost dala sutra otpor svojim vladama ako oni pozhele rat sa Rusijom. Znaci to , za mene, ima efekt odvracanja.
+11
markus
12:02 | Srijeda - 16. 05. 2018
Nera, meni izgleda kao da pocinje da kopira Erdogana u nekim segmentima, kao recimo izgradnja osobnog imidza. Jedan bi da bude Sultan, a drugi bi da postane Car. Sto se oruzja tice, pocevsi od S-300, S-400, 500, 800, 2800 ..itd, dzabe mu to sve kada ne koristi.
+1
korisnik17221
11:57 | Srijeda - 16. 05. 2018
Tko želi vjerovati u to, neka vjeruje.
Ja u ovo što je izgovorio, ništa ne vjerujem.
Da taj sustav išta vrijedi ili prijeti, vidjeli bi u ponašanju Amerikanaca i njima bliskima.
Koliko vidim svi tjeraju po svome i nedoživljavaju Ruse sa Putinom na čelu.
-15
dallapa
11:51 | Srijeda - 16. 05. 2018
Hajde ti Putine lagano u penziju vrijeme ti je...
+2
Nera-univ.
11:44 | Srijeda - 16. 05. 2018
Opet neka najava pokazivanja novog oruzija ili ponavlja priču o oruziju koje je već prezentovao????
U gornjem tekstu ne mogu da shvatim sta je zelio reći od ove dvije opcije koje sam naveo...
Da li je neko nesto pronasao o tome???
Poštovani, za objavu komentara morate biti advance.hr pretplatnik
Pristupite kompletnom advance.hr sadržaju,
svim tekstovima, za svega 90kn,
preplatite se već danas!
copyright advance.hr 2018 | Impressum | uvjeti korištenja